Janelle


Nem kaptam túl sok igazán nőies vonást a jó Istentől. A csontozatom és az izomzatom erős, a csípőm keskeny, a vállam széles. Formás sem vagyok, ezzel sem tudom kompenzálni a hiányosságaim.
Szomorú voltam, mikor rájöttem, hogy soha nem leszek elég jó azoknak a férfiaknak, akikre vágyom, amiatt, ahogy kinézek. Minden, ami vonzotta az ellentétes nem elméjét egy nőben, az az igazi nőiesség, amivel mindegyikőjük születik – ez hiányzott belőlem.
Szögezzük le: nőnek érzem magam, és jól érzem magam nőként. Csak nem a klasszikus Nő vagyok.
De büszke vagyok magamra, mert ezek az erős csontok cipelték a terhet, ezek az izmok feszültek az őrjítő munkafolyamatok alatt. Ezért kaptam ezt a testet; mert az Alkotó tudta, hogy sajnos nekem sokkal többet kell harcolnom másoknál. És ha megszabadítani nem is tud a rám leselkedő veszélyektől és a fájdalmaktól, hát eszközt adott, hogy meg tudjam védeni magam. És láss csodát! Még ezek után is, mind után, ami történt: élek.

4 megjegyzés:

  1. Kell egy bizonyos idő ahhoz, hogy elfogadd azt, amit kaptál, és nyugodj meg, lesz olyan férfi, akinek ezek a vonások fognak tetszeni! ;) Mindenkinek más az ízlése, ez a szerencsénk! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága vagy, köszönöm! Szerencsére egyre magabiztosabban haladok önmagam elfogadása felé. Ez a kis szösszenet igazából pont azt mutatja meg, hogy igenis képesek vagyunk szépnek látni magunkat, ha egy másik szemszögből közelítjük meg azt, akik vagyunk :)
      És igen! Mindenki éltében el fog jönni az az ember, aki szépnek lát minket! :)

      Törlés
  2. Engem a legnagyobb nyugalom akkor fogott el, amikor rádöbbentem, hogy nem mások miatt kell szeretnem magam és nem mások szemében kell megfelelnem. Ez nem azt jelenti, hogy 100%-ban szeretem a testem, ahhoz még egy hosszú, rögös út áll előttem, de amikor ezt a gondolatot sikerült teljesen elfogadnom, az hihetetlenül sokat lökött előre (és egy rögben se buktam meg a lendület közben). Nem azért vagyok itt, hogy másnak tetsszek, és főleg nem a férfiak miatt vagyok itt.
    Igazából arra jöttem rá, hogy sok esetben ez a kiskorunk óta belénk nevelt szexismusból gyökerezik, amit nagyon sok magyar nőben felfedezek, és ez a felfogás az, ami miatt a férfiak még mindig teljesen okésnak tartanak bizonyos kommenteket a nőkkel szemben, mert tudatosan vagy tudat alatt azt gondolják, hogy csak miattuk létezünk/miattuk akarunk valahogy kinézni. Hogy körülöttük forog a világ. (Magyarán igazából lényegében dióhéjban: a nők nem külön személyiségek vagy ugyanolyan emberi lények.) És ezt a nézetet olyan nagyon szívesen rombolgatom.

    VálaszTörlés

Design: Crystal