Kedves Olvasó!

forrás: Pinterest
Bár, én abban hiszek, hogy minden novellám magáért beszél, szeretnék előre elmondani Neked valamit, ezekről az írásokról.
Ezek a gondolatok nem általános igazságok. Nem az a lényegük, hogy kritizáljak vagy jól megmondjak valamit bennünk. Ezek lehetőségek. Lehetőségek arra, hogy egy témáról akár így is lehet gondolkodni.
Ha úgy döntesz, hogy beleveted magad a világomba; arra szeretnélek kérni, hogy ezt vedd figyelembe. Minden megosztott gondolat azért született meg, hogy aki szintén így gondolkodik, megtalálja magát benne. Ezek a novellák nekik szólnak; akik azt hiszik, hogy egyedül vannak ezekkel a perspektívákkal.
Azonban ez nem azt jelenti, hogy ne lennék kíváncsi akármilyen véleményre. A novellák a hozzám hasonlóknak szólnak, azonban szeretném, ha a visszajelzések nekem szólnának: taníts engem, kedves Olvasó. Ha úgy érzed rosszul gondolkodom, próbáld megváltoztatni a véleményem. Nem biztos, hogy sikerülni fog, de én sem vagyok tökéletes, van még hova fejlődnöm. És lehet, hogy még én is tudok Neked tanítani valamit, amit tovább vihetsz magaddal életed során.

Jó olvasást kívánok Neked és további szép napot!

Theodora

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Design: Crystal